Een groepje modebloggers kreeg afgelopen dinsdag een rondleiding door de studio’s van Wehkamp én mocht zelf een model stylen en op beeld vastleggen. En ik was er ook bij!
Voor alles is een eerste keer. Zo was ik dinsdag 22 april voor de eerste keer in mijn vijfjarig-blogbestaan uitgenodigd voor een bloggersevent. En wie mij op Instagram volgt weet: dat liet ik mij geen twee keer zeggen!
Wehkamp’s comeback
Wie denkt dat Wehkamp nog steeds een oubollig postorderbedrijf is kan maar beter snel een kijkje nemen op de website. Met maar liefst 7,1 miljoen pakketjes per jaar is Wehkamp – op het Ahold-concern na – Nederlands grootste online retailer. Fashion heeft daar een groot aandeel in. Niet voor niets denkt het merendeel van de consumenten direct aan Wehkamp bij ‘online kleding shoppen’.
Styling, foto, video
Het (recente) succes van Wehkamp dankt het bedrijf onder meer aan de eigen styling, fotografie en video’s die er van de kleding worden gemaakt. Op die manier wordt de klant goed geinformeerd én geinspireerd. Wehkamp heeft hierdoor een laag retourpercentage en een hoge conversie. Meer informatie over de technische ins en outs lees je op Textilia.nl.
Bloggersevent
Ook de samenwerkingen met bloggers dragen een steentje bij aan de comeback van Wehkamp. Vandaar dat Wehkamp ‘ons’ dinsdag weer eens uitnodigde. Wij bloggers kregen een presentatie, lunch, rondleiding door de studio én mochten zelf een model stylen, dat vervolgens op de foto ging. En alsof dat nog niet leuk genoeg was, mochten we ook zelf op de foto. Zie afbeelding!
Kers op de taart
Maar ook na het bloggersevent blijven de cadeautjes komen. Zo mocht ik voor Wehkamp mijn twintig favorieten producten selecteren, en worden deze as we speak in ‘mijn eigen’ shop op Wehkamp.nl gezet. Zodra mijn closet af is laat ik het jullie uiteraard weten! Tot slot komt er ook een winactie aan uit de eigen beachwear-lijn van Wehkamp, dus houd mijn blog (sowieso) in de gaten!